قوانین

قوانین و مقررات

آلگاپیدا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای سفارش، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن ارائه دهد.

مشتریان و کاربران آلگاپیدا  مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و … را در اختیار ما قرار می دهند. اطلاعات مندرج در سایت ، اطلاعات رسمی مشتریان محسوب میشود شما پس از ثبت نام در سایت و یا اپلیکیشن آلگاپیدا ، به عنوان کاربر پلتفرم آلگاپیدا شناخته خواهید شد.

آلگاپیدا تعهد داده شود که اطلاعات ثبت شده در برنامه نزد توسعه‌دهنده محفوظ است، به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.

 شرایط مرجوعی کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی آلگاپیدا  از طریق شماره تلفن  09901586069  اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی آلگاپیدا اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان آلگاپیدا مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد

  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی آلگاپیدا اطلاع داده شود.
  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی (مراقبت پوست و مو) حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.

پشتیبان آلگاپیدا در صورت نیاز پل ارتباطی شما با تامین کنندگان خواهد بود.

مراحل مرجوع نمودن کالا

ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی آلگاپیدا با شماره تماس 09901586069 

  • بررسی درخواست توسط پشتیبان آلگاپیدا جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان آلگاپیدا و بازگشت به فروشگاه
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان آلگاپیدا با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در آلگاپیدا باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای شنبه و دوشنبه  وجه برای مشتری واریز می گردد.

 روند استرداد وجه:در صورتی که به هردلیلی برگشتی کالای فروش رفته داشته باشید حتما رسید عودت کالا را از پیکی که محصول را تحویل می دهید بگیرید و مراتب را به شماره پشتیبانی آلگائیدا از طریق فرم تماس بهمراه شماره عابر کارت به نام مشتری ارسال فرمائید و یا از طریق شماره تماس 09901586069 به پشتیبان آلگاپیدا اطلاع رسانی نمائید

و مبلغ مذکور تا 24 ساعت در کارت شما منتقل خواهد شد

ساعت پاسخگويي: ساعت پاسخگویی از طریق فرم تماس سایت از 9 صبح تا 9 شب خواهد بود

نحوه پرداخت وجه : نحوه پرداخت وجه در درب منزل و از طریق پرداخت آنلاین آلگاپیدا می باشد

شيوه حمل: شیوه حمل سفارشات شما از طریق پیک می باشد

حریم خصوصی

کاربر گرامی، ضمن تشکر از انتخاب سایت و اپلیکیشن"   آلگاپیدا    "، عضویت شما به معنای تایید قوانین بوده و گام برداشتن براساس قوانین باعث پایداری بیشتر ما و ارائه خدمات بهتر خواهد بود. از آنجا که استفاده یا عضویت از این سایت یا اپلیکیشن به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین "  آلگاپیدا  " است، لذا کاربر موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش، این قوانین را به دقت مطالعه کرده و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید. شایان ذکر است شرایط و قوانین جدید مندرج در این بخش، همواره جایگزین کلیه مندرجات گذشته محسوب می‌شوند. در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های " آلگاپیدا " ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت یا اپلیکیشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

اطلاعات دریافتی از مشتری مانند ایمیل و شماره تلفن و آدرس و دیگر اطلاعات صرفا جهت اطلاع رسانی به مشتریان و تعامل با آنها بوده و نزد آلگاپیدا محفوظ می باشد و به هیچ عنوان از آن سوء استفاده نشده و یا در اختیار شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

 

 تعاریف واژگان

در این قسمت با واژه هایی که در متن قوانین ما مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر آشنا خواهیم شد.

" آلگاپیدا  " که یک بستر آنلاین فروشگاهی برای توزیع آسان و منصفانه محصولات از تامین کنندگان می‌باشد.

 سایت: algapida.ir   و اپلیکیشن " آلگاپیدا " می باشد.

محتوای سایت و اپلیکیشن: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات فروشگاه‌ها یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و اپلیکیشن می باشد.

 فروشنده یا فروشندگان: فروشگاه یا تامین کننده کالا که کاربر در بستر سایت و اپلیکیشن  برای خرید انتخاب کرده است.

 کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت یا اپلیکیشن "آلگاپیدا " شده باشد، کاربر تلقی می شود.

 عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت یا اپلیکیشن درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

 مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت یا اپلیکیشن خرید می نماید.

 سفارش: کالاها یا خدماتی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

 

 سفارش

از نظر حقوقی، در معاملات سایت و اپلیکیشن "آلگاپیدا "، فروشگاهی یا تامین کننده ای که کاربر در بستر سایت و اپلیکیشن "آلگاپیدا " برای خرید انتخاب کرده است، عنوان فروشنده، و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند و سایت و اپلیکیشن "آلگاپیدا" صرفا به عنوان توزیع‌کننده محصولات فروشنده محسوب می‌گردد. مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه " یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد " ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق "داده پیام" منعقد می گردد.

در بستر سایت و اپلیکیشن " آلگاپیدا "  تحویل محصولات سفارش شده به صورت: 1-تحویل با پیک 2- تحویل در محل از طریق پست خواهد بود

سامانه پیامکی و ارتباطی :

سامانه پیامکی 300071432 به منظور ارسال پیامک از سامانه "آلگاپیدا" به شما در نظر گرفته شده است و این سایت و اپلیکیشن هیچگونه تعهدی نسبت به پیامک‌هایی که از سایر سامانه‌ها تحت عنوان "آلگاپیدا"به شما ارسال میشوند ندارد. لطفا در صورت دریافت هرگونه پیامکی به غیر از این سامانه آن را از طریق پست الکترونیکی poshtiban@algapida.ir به اطلاع ما برسانید . همچنین این شماره،‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه "آلگاپیدا" را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. ارتباط با امور مشتریان " آلگاپیدا "، از طریق شماره تلفن‌ پشتیبانی یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" و یا ایمیل  poshtiban@algapida.ir مقدورخواهد بود ، همچنین میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنید.

 

  روش های پرداخت :

مشتریان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین (درگاه پرداخت اینترنتی)، کیف پول (شارژ حساب) و یا پرداخت در محل (بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه کارتخوان) پرداخت نمایند.

در مواردی ممکن است یکی از سه روش پرداخت برای بعضی فروشگاه‌ها (فروشنده‌ها) به دلیل مسائل فنی یا سیاست‌های “آلگاپیدا”  ویا فروشنده غیر فعال باشد که سایت و اپلیکیشن " آلگاپیدا " مسئولیتی در این رابطه ندارد.  در پرداخت آنللاین و کیف پول در صورت رد شدن سفارش مبلغ به کیف پول برگشت داده می شود و در صورت تمایل مشتری برای واریز به کارت، شماره کارت می بایست برای شماره 09901586069 ارسال شود یا در قسمت منوی کناری اپلیکیشن در قسمت سوابق کیف پول درخواست برداشت ثبت شود.

whatsapp