قوانین

قوانین و مقررات

آلگاپیدا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای سفارش، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن ارائه دهد.

مشتریان و کاربران آلگاپیدا  مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و … را در اختیار ما قرار می دهند. اطلاعات مندرج در سایت ، اطلاعات رسمی مشتریان محسوب میشود شما پس از ثبت نام در سایت و یا اپلیکیشن آلگاپیدا ، به عنوان کاربر پلتفرم آلگاپیدا شناخته خواهید شد.

 

قوانین حمل کالا

  • هزینه حمل برای خریدهای بالای 100,000 تومان، رایگان می باشد.
  • هزینه حمل برای ارسال زیر دوساعت و خرید زیر 100,000 تومان، 5,000 تومان می باشد.

 

شرایط مرجوعی کالا

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی آلگاپیدا  از طریق شماره تلفن 09050991839 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی آلگاپیدا اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان آلگاپیدا مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

 

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد

  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی آلگاپیدا اطلاع داده شود.
  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی (مراقبت پوست و مو) حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.

پشتیبان آلگاپیدا در صورت نیاز پل ارتباطی شما با تامین کنندگان خواهد بود.

 

 

مراحل مرجوع نمودن کالا

  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی آلگاپیدا با شماره تماس 09050991839
  • بررسی درخواست توسط پشتیبان آلگاپیدا جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان آلگاپیدا و بازگشت به فروشگاه
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان آلگاپیدا با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در آلگاپیدا باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای شنبه و دوشنبه  وجه برای مشتری واریز می گردد.